کاری میکنم که دیگر جرات نکنی به کسی بگویی حجابت را رعایت کن!

کاری میکنم که دیگر جرات نکنی به کسی بگویی حجابت را رعایت کن

این تو هستی که باید حجابت را برداری شماها چند نفری بیشتر نیستید!

دوره امر به معروف گذشته است. دوره زن ستیزی اسلامی را تمام میکنیم!

حمله زن به امربه معروف 

عصر یکشنبه ۲٣ تیرماه برابر با  ۱۴ ژوئیه ٬ میدان پونک تهران شاهد یک واقعه مهم بود. این خبر را در دنیا جار بزنید و به همگان اعلام کنید : این روحیه زنان ایران است. مشت نمونه خروار است و به جلادان و خواهر زینب ها و اراذل و اوباش حکومت اسلامی اعلام کنید که فنر خشم و نفرت چندین و چند ساله اگر از جا کنده شود٬ روزگار همه شما را سیاه خواهد کرد. روحیه مردم ایران در دوره پشت سر گذاشتن شوک ناشی از سرکوب و جنایات بعد ازشورش اجتماعی ۱٣۸۸ اینست. این بار مردم ایران می آیند تا تکلیف یکسره کنند و روحیه این دختر جوان نمایندگی غیض و نفرت مردم ایران و بویژه زنان ایران از مشتی مکلا و معمم وقیح اسلامی و حکومتی است که از قرون وسطی با شلاق و زندان و اعدام دفاع میکند و مردمی که از آینده و انسانیت و مدرنیته دفاع میکنند. تکلیف این نبرد و تکلیف حکومت کپک زده و جانی اسلامی بزودی با همین روحیه ها تعیین خواهد شد. اینرا به همه آنهایی که در قدرت هستند و به کاسه لیسان و دستمال به دستهای اکثریتی و اصلاح طلب و حریصان تشنه سهیم شدن در این بساط جنایت و خون ٬  قول میدهم.

اسم زنی که امر به معروف میکرده شمس است و یک زن که در میدان پونک لابد دنبال کاری و یا خریدی بوده و یکباره این زن وقیح در خیابان به او تذکر میدهد که حجابت را رعایت کن و و بقیه ماجرا را از زبان همین شمس بشنوید:

«به این خانم تنها یک جمله گفتم و آن این بود که «می‌شود حجابت را رعایت کنی» فقط و فقط همین یک جمله را گفتم که هنوز به نقطه آخر آن نرسیده بودم به یک باره، به سمت من حمله کرد و گلوی من را فشار داد و با دست دیگر شروع به چنگ انداختن به صورت من کرد. من هم که روزه بودم و هوا هم گرم بود احساس خفگی می کردم اما به هر طریقی که بود تلاش کردم بدن خودم را از دست‌های او جدا کنم.»

و همین شمس در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس که میپرسد ٬ آیا حرفی هم میزد این خانم ؟ چنین  پاسخ میدهد:

در حین حمله ور شدن به سمت من، فحاشی می‌کرد و می‌گفت که «آدمت می‌کنم، بی‌جا می‌کنی که به من حرف می‌زنی، کاری می‌کنم که دیگر جرأت نکنی به کسی بگویی حجابت را رعایت کن و…»

این شماها هستید که باید از اینجا بروید

امر به معروف کننده با عجز و لابه به خبرگزاری فارس خبرگزاری سپاه پاسداران و سرکوبگران میگوید:

..  بعد از اینکه خودم را از دست‌هایش جدا کردم به او پیشنهاد کردم که کانکس کلانتری آن سمت خیابان است، بیا برویم تو به خاطر حرف من از من شکایت کن و من هم از اینکه شما کتکم زدی شکایت می‌کنم هنوز جمله را به پایان نبرده بودم این بار بدتر از دفعه قبل به سمتم حمله ور شد و تلاش کرد چادر و روسری‌ام را از سرم بکشد هر چقدر او تلاش می‌کرد من هم مقاومت بیشتری می‌کردم حین این کار، بلند بلند فحاشی می‌کرد و می‌گفت «این تو هستی که باید حجابتو برداری، اینجا دیگه جای شماها نیست، این شماها هستید که باید از اینجا بروید، شماها چند نفری بیشتر نیستید، بمانید خودم چادر از سرتان می‌کشم و…» در این زمان دیگر صدای من هم بلند شده بود و تلاش می‌کردم که چادرم را روی سرم حفظ کنم و به لطف خدا هم این خانم نتوانست به هدفش برسد.»

و در پاسخ بسوال اینکه آیا مردم دخالتی کردند٬ میگوید نه بیست نفری ناظر بودند و نه کلانتری و نه مردم کاری نکردند و سپس ادامه میدهد که  مردم میگفتند دوره امر به معروف گذشته است بخوانید حرفهای شمس را:

و من صدایم بالا رفت یک آقایی از رهگذران آمد و آن خانم را از من جدا کرد و نجاتم داد. بعد از آن حدود بیست نفر دور ما جمع شده بودند که بیشتر آنها هم آقایان بودند. بعضی‌ها در همان حین، به جای اینکه نسبت به وضع فاجعه بار ظاهر آن خانم، معترض باشند به من یادآوری می‌کردند که دوره امر به معروف گذشته است و نباید به این خانم‌های با این ظاهر حتی نزدیک شد، خانمی به من می‌گفت «به تو چه ربطی داشته، هر کسی را در گور خود می‌خوابانند» ..

شمس: بدحجاب‌ها وقیح شده‌اند باید کار فرهنگی بیشتری در جامعه صورت بگیرد. و پاسخ زنان ایران به این خواهر زینب ها اینست:

وقیح کسانی بوده و هستند که قانون وضع کرده و رسما گفتند زن برده جنسی مرد است و باید او را کنترل کرد و سپس سگهای حزب اللهی را به خیابانها روانه کرده و به زنان حمله کرده و کتک زدند و دستگیرشان کردند. داستان سی و پنج ساله جنایت و وقاحت اسلامی را مردم ایران سالیان سال است که پاسخ میدهند و بویژه زنان ایران مهر شکست بر پیشانی آخوند و اسلام سیاسی زده اند. این بسیار مهم است. جنبش دفاع از حقوق و حرمت زنان در ایران بسیار عمیق و پایه ای است. زنده باد دختر » بدحجابی» که نمایندگی روحیه عمومی زنان ایران را کرد و راه را به همه نشان داد. باید تو دهنی محکمی بر هر کسی زد که در زندگی ما زنان دخالت کرده و جرات میکند که در مورد نوع راه رفتن و یا پوشش و نوع حرف زدن و یا روابط  زنان قانون وضع  کرده و به زور آنرا تحمیل کند. دوره حکومت اسلامی  و اراذل و اوباش نهی از منکر کننده اش گذشته است. ما زنان کار فرهنگی نمیکنیم با اردنگی شما را از حکومت پایین کشیده و آینده را میسازیم. اینرا در میدان پونک از یکی از زنان شنیدید. اینرا به خامنه ای و همچنین رئیس جمهور جدید این بساط جنایت و زن ستیزی اسلامی ٬ آخوند  لبخند بر لب روحانی نیز  اطلاع دهید!

ویدئویی قدیمی از کتک خوردن یک خواهر زینبی از زن بی حجاب

مینا احدی 

۱۸ ژوئیه ۲۰۱٣ 

Posted on ژوئیه 18, 2013, in فمنیسم, یادداشتهای روزانه and tagged , , , . Bookmark the permalink. بیان دیدگاه.

پاسخی بگذارید

